- Arkivplanen skal nyttast som eit arbeidsreiskap for arkivleiar som har det daglege ansvar for å følgja opp arkivplanen.
- Målet er at alle som handterer dokument som vert til som ledd i den virksomheten kommunen driv, skal kunna finna informasjon om kva retningslinjer som må følgjast, og kva løysningar kommunen har på handsaming av dokumentasjonsforvaltninga.
- Alle brukarar har ansvar for å gje tilbakemelding på den informasjon som er i arkivplanen. Om registrerte opplysningar ikkje er korrekte eller endringar er gjort, skal ein ta kontakt med arkivleiar.
Årleg revisjon innan 15. novemberArkivleiar er Alis Lund-Johansen ta kontakt på telefon 4000 71 98 eller e-post:alis.lund.johansen@ulvik.kommune.no Historiske arkivplanar blir arkivert i kommunen sitt sak-arkivsystem. Dei historiske planane som blir periodisert i arkivplan.no ligg på det øvste nivået i denne planen. |